Ο Χάρης Δούκας μίλησε στο κεντρικό δελτίο Ειδήσεων του ΟΡΕΝ και την Εύα Αντωνοπούλου.
«Το εγώ τελείωσε, από εδώ και πέρα υπάρχει το εμείς. Εμείς ενώνουμε τις δυνάμεις στην κοινωνία. Η πλειοψηφία περιμένει να ανοίξουμε το ΠΑΣΟΚ. Δεν θέλουμε ένα κλειστό και φοβικό ΠΑΣΟΚ», δήλωσε σε όλους τους τόνους ο Χ. Δούκας και συμπλήρωσε ότι επί προεδρίας Ανδρουλάκη η κεντρική επιτροπή συνεδρίασε μόνο 4 φορές.
«Το θέμα είναι ποιος θα κάνει ανατροπές στη χώρα», υποστήριξε, ενώ υπογράμμισε ότι το ΠΑΣΟΚ μπορεί να διεκδικήσει την εξουσία αυτόνομα. «Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να ξαναγίνει κίνημα».
Όσον αφορά στο θέμα αν θα μπορεί να ασκεί ταυτόχρονα τα καθήκοντα του προέδρου του ΠΑΣΟΚ και του Δημάρχου Αθηναίων, ο κ. Δούκας τόνισε ότι «έγινα δήμαρχος χωρίς να είμαι δημοτικός σύμβουλος. Αλλά και ο Γερουλάνος ήταν υποψήφιος δήμαρχος και βουλευτής».
Ακολουθεί το βίντεο της συνέντευξης:
https://www.tvopen.gr/watch/220237/oxarhsdoykasstokentrikodeltiotoyopen