Το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ ολοκληρώθηκε την προηγούμενη Κυριακή 29/3/2026. Μετά από πολλά χρόνια ξαναδημιουργήθηκε το όργανο Περιφερειακών Συμβουλίων το οποίο συμμετέχει μαζί με την Κεντρική Επιτροπή στο Εθνικό Συμβούλιο του ΠΑΣΟΚ.
Η Χίος είχε ισχυρή παρουσία καθώς εξέλεξε σε υψηλή θέση στην Κ.Ε. τον Βαγγέλη Βελισσάρη (549 ψήφοι) στον οποίο η Ν.Ε. Χίου εύχεται καλή δύναμη και επιτυχία. Στο Περιφερειακό Συμβούλιο εξέλεξε στις πρώτες δύο θέσεις τον Δήμο Καρασούλη και την Γιάννα Φράγκου. Επίσης ισχυρή είναι και η παρουσία μας στους νέους καθώς στο όργανο εκλέχτηκε και συμμετέχει και ο φέρελπις νεαρός Κωνσταντίνος Καρίτης.